O mnie

Moje zdjęcie
Czy dlatego coś jest piękne, że się podoba, czy się podoba, że jest piękne?

piątek, 3 sierpnia 2012

BIOVAX LATTE MASECZKA DO WŁOSOW ZNISZCZONYCH Z PROTEINAMI MLECZNYMI

 OPIS NA OPAKOWANIU

BIOVAX LATTE zawiera aktywnyme proteiny mleka.
Koniec z szorstkimi, coraz cieńszymi włosami o wyglądzie siana. Dzięki najnowszemu produktowi z serii BIOVAX LATTE odzyskasz ich młody i zdrowy wygląd.
Produkty z serii BIOVAX LATTE przeznaczone są do włosów:
bardzo osłabionych i zniszczonych,
pozbawionych blasku i szorstkich,
łamliwych o rozdwajających się końcówkach


MOJA OPINIA O PRODUKCIE:

Maska do włosów biovax byla uzywana przezemnie przez 2 miesiące po każdym umyciu włosów. Produkt nakladalam na umyte wlosy pod czepek na minimum 30 minut. Efekty jakie osiegnałam po uzywaniu tej maski byly zadawalajace . Wlosy byly sypkie , gladkie, lśniace, miekkie dobrze sie ukladaly.  Maska ma przepiekny zapach hmmm budyniu pod koniec uzywania maseczki  moje wlosy  chyba za bardzo sie przyzwyczaily i juz efekty nie byly takie rewelacyjne . Wniosek z tego takie ze teraz musze ja na troche odstawic a pozniej używac na zmiane z inna maseczka . W przyszlosci spodziewajcie sie recenzji oleju rycynowego, maski z firmy Altera granat i aloes, biowax  odzywka 2 fazowa do wlosów farbowanych, paletki cieni z Astor ORAZ LIRENE SHINY TOUCH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz