O mnie

Moje zdjęcie
Czy dlatego coś jest piękne, że się podoba, czy się podoba, że jest piękne?

środa, 25 maja 2011

Rossmanowe buble cz 1 SYNERGEN soft-peeling

OBIETNICA PRODUCENTA: Peeling Synergen usuwa delikatnie i głęboko wszelkie zanieczyszczenia oraz bakterie.
Delikatne oczyszczanie, uczucie gładkości skóry.
Tolerancja dla skóry przebadana dermatologiczne.

SKŁAD: Aqua, Polytheylene, Glyceryl Oleate, Glycerin, Coco-Glucoside, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Betaine, Parfum, Citric Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Methylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Propylparaben, CI 16035.

MOJA OPINIA:  Kosmetyk za smieśzna cene 3,40 za 100 ml w promocji, jest naladowany parabenami  :( ma ostre granulki za ostre do wrazliwej skóry. według mnie bardziej nadaje sie do ciała niz do buzi ale i na ciele nie jest on zachwycajacy jak dla mnie słabo sciera, lubie czuć wyraznie jak sciera peeling moja skóre. Niepodoba mi sie jego chemiczny zapach moja ocena w skali 1-10 to 5 . Ogolnie nie jest to zły peeling szczególnie gdy jestesmy w dołku finansowym :)A wy co sadzicie o tym peelingu??

1 komentarz:

  1. Oj tak Kochana niestety peeling się nie spisał w tym wypadku użyłam go dwa razy na buzię i stwierdziłam,że coś jest nie tak i zużyłam jako peeling do nóg:)

    OdpowiedzUsuń