O mnie

Moje zdjęcie
Czy dlatego coś jest piękne, że się podoba, czy się podoba, że jest piękne?

wtorek, 24 maja 2011

SYNERGEN body lotion straffend jede haut mit koffein





CENA: 6.99 zł w promocji w rassmanie
 
INFORMACJIA OD PRODUCENA : " Balsam do ciała Synergen został specjalnie opracowany dla młodej skóry. Zawiera kofeine, gwarantuje działanie ujedrniajace oraz  zapewnia długotrwałe nawilżenie- przez cały dzieńSpecjalne substancje pielegnacyjne takie jak masło shea oraz olej z pastek słonecznika chronia skóre przed wysuszaniem.Dzieki nim skóra staje sie gładka miekka zadbana i piekna.Balsam do ciała łatwo sie rozprowadza, wchlania w ciągu mnuty i nie pozostawia nieprzyjemnej tustej warstwy."
 
KONSYSTENCJA:  lekko lejąca
 
ROZPROWADZANIE: bardzo latwa aplikacja dobrze sie rozprowadza nie zostawia filmu na skórze , szybko sie wchłania
 
NAWILŻANIE: super super super bardzo dobrze nawilga skore moich nóg  , gdzie jest ona bardzo sucha .Jak narazie ten balsam sobie najlepiej z tym radzi

UJĘDRNIANIE: jakiś zadziwiających efektów nie za uwarzyłam owszem skóra jest lekko napięta ale to nic zaskakujacego

OGÓLNA OCENA: Jest to absolutnie mój nr 1 prwaie wszystko sie sprawdza co obiecuje nam producent.Oczywiscie mógłby lepiej ujedrniac ale to nie jest produkt z górnej pólki. jego jeszcze jednym i duzom minusem sa niestety -PARABENY - w składzie :( moja ocena w skali 1-10 to 8,5

P O L E C A M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz